Dilemma: onder de garantie vallen

Stel, je werkt als accountmanager bij een bouwfabrikant. Eén van je belangrijkste klanten belt je op in verband met problemen aan een van de machines. De fabrieksgarantie is echter sinds een paar maanden verstreken. 

Heb je zelf ook een werkgerelateerd dilemma dat je graag (anoniem) zou willen voorleggen aan anderen? Voeg het dilemma toe aan onze DilemmApp, en zie hoe beroepsgenoten zouden handelen.

 

klusser (600 x 375).jpg

Je weet dat je de garantiedatum gemakkelijk kunt aanpassen in de systemen zonder dat iemand dit door zal hebben. Dit is in het verleden wel vaker gedaan en hier zijn nog nooit vragen over gesteld.

Wat doe je?

  1. De garantie is helaas verstreken: ik doe daarom niets.
  2. Ik pas de datum in ons systeem aan.
  3. Ik doe iets anders, namelijk…
  4. Ik bied mijn klant een nieuwe machine aan.

Reageer en bekijk reacties van anderen in de DilemmApp: