Gefeliciteerd met het starten van jouw onderneming! In deze uitgave behandelen we de belangrijkste onderwerpen die de meeste startende ondernemers in de begindagen van hun bedrijf tegenkomen. Hoe zit het nou precies met btw? Wat moet er allemaal in mijn administratie staan? En waarom hoor ik ondernemers altijd praten over een schoenendoos?

Dit boekje is zo opgezet dat je snel en in duidelijke taal de informatie kunt vinden die jij nodig hebt om je startersperiode goed door te komen. De publicatie bestaat uit twee delen. 

Deel 1 bevat een overzicht van de verschillende zaken die jij als starter zelf moet weten.

Deel 2 legt uit welke zaken je aan je accountant kunt overlaten. Het is zeker niet zo dat accountants alleen bedoeld zijn voor grote bedrijven. Accountants zijn ook een perfecte kennispartner voor beginnende ondernemers. Juist het inschakelen van een accountant in de beginperiode van jouw bedrijf geeft je een solide basis voor verdere groei. Het geeft je vertrouwen dat alles goed is geregeld.

Deze uitgave gaat niet over het kopen en/of voortzetten van een bestaand bedrijf. Het spreekt vanzelf dat je ook hiervoor terecht kunt bij een accountant. 

open document in nieuw tabblad
Download de brochure