Casemanager Kwaliteit

(32-40 uur per week)

Ben jij die zelfstandige HBO-er die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan? Heb je affiniteit met toetsingsprocedures en houd jij het hoofd koel als er meerdere processen tegelijk lopen en deadlines moeten worden gehaald? Wil je graag jouw steentje bijdragen aan het optimaal functioneren van een team? Dan ben jij wellicht onze nieuwe Casemanager Kwaliteit.  

Over de afdeling Kwaliteit

De afdeling Kwaliteit kent drie aandachtsgebieden: Juridische Zaken, Regelgeving en Toezicht. Je komt te werken in het team dat zich bezig houdt met toezicht. Dit toezicht vindt onder meer plaats door middel van periodieke en risicogerichte kwaliteitstoetsingen op de accountantspraktijken. Het team is verantwoordelijk voor het inplannen, het doen uitvoeren en het afwikkelen van de toetsingen. Ook heb je als medewerker contact met toetsers en de kantoren die getoetst worden. Andere werkzaamheden zijn onder meer het actualiseren van toetsingsdocumenten, het voorbereiden en het uitwerken van raadsvergaderingen, het verwerken van evaluaties, het organiseren van toetsersbijeenkomsten en het bijhouden van diverse voortgangsrapportages.

Het team bestaat uit zes medewerkers waaronder de coördinator van de afdeling die de functie van secretaris van de Raad voor Toezicht vervult. Het team staat dit jaar voor de uitdaging om, naast het uitvoeren van de reguliere werkzaamheden, haar processen te optimaliseren en de overstap naar een nieuwe applicatie te maken.

Over de werkzaamheden

Je behandelt in de eerste plaats zelfstandig toetsingsdossiers. Dat houdt onder meer in dat je betrokkenen informeert, termijnen bewaakt en zorgt voor een juiste afwikkeling van de dossiers. Het verzorgen van correspondentie speelt daarin een belangrijke rol.
Daarnaast draag je als teamlid bij aan het ondersteunen van de Raad voor Toezicht op organisatorisch en administratief vlak, bijvoorbeeld bij de maandelijkse vergaderingen en het bijhouden van evaluaties. Tot slot draag je, net als ieder ander teamlid, bij aan het uitvoeren en waar mogelijk optimaliseren van de diverse processen rondom de toetsingen.
Het is een zelfstandige en veelzijdige functie. De werkzaamheden die je naast de dossierbehandeling gaat uitvoeren worden in overleg en aan de hand van gebleken specifieke kennis, vaardigheden en of persoonlijke ontwikkeling bepaald.

Het profiel

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur met dossierbehandeling
  • Affiniteit met en bij voorkeur ervaring met programma's als Excel
  • Procesmatig sterk
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Analytisch sterk, kan hoofd en bijzaken onderscheiden
  • Klantgerichte en flexibele instelling
  • Kan goed zelfstandig én in teamverband werken
  • Gestructureerd en accuraat
  • Voelt en neemt verantwoordelijkheid voor eigen prestaties en ontwikkeling.

Wij bieden

Een uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging is. Een functie met een hoge mate van zelfstandigheid en met volop ruimte voor persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling.

  • Een fulltime dienstverband van 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Een 32-urige werkweek is ook bespreekbaar.
  • Een marktconform salaris vanaf € 2.600 o.b.v. 38-urige werkweek, afhankelijk van relevante werkervaring
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een vaste 13e maand, naar rato 29 verlofdagen en 13 roostervrije dagen en korting op sporten en verzekeringen.

Informatie en reactie

Heb je vragen, neem dan contact op met Eefje Nelwan, coördinator Toezicht, 020 3010 419. Een schriftelijke reactie kun je richten aan de afdeling HRM, ter attentie van Anke van der Linden, HR-adviseur: HRM@nba.nl.
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.