Mkb-campagne NBA nu ook in FD en vakbladen

De campagne van de NBA om aandacht te vragen voor de meerwaarde van de accountant in de mkb-praktijk, wordt nu ook ingezet in Het Financieele Dagblad en in vakbladen.

In het FD van 6 september is de eerste van een aantal advertenties in die krant opgenomen. "Wij hebben onze handen vol aan de toekomst en onze accountant houdt het hoofd erbij", zo valt in de uiting te lezen. Net als in de andere advertenties gaat het om echte ondernemers met hun eigen accountant. In dit geval het agrarisch bedrijf van Jan en Jan Herm, die rekenen op accountant Francien.  

Vanaf deze maand verschijnen ook advertenties in vakbladen gericht op verschillende sectoren, zo blijkt uit het overzicht van uitingen op de website van de NBA. Voor een enkel accountantskantoor reden om daar (op eigen kosten) nog een specifiek vakblad aan toe te voegen.

Wall of fame

Ook de toolkit die voor mkb-kantoren beschikbaar is om eigen varianten van de campagne te maken, wordt inmiddels gebruikt. Dat blijkt onder meer uit berichten op sociale media zoals LinkedIn, maar ook uit de 'wall of fame' die op de campagnepagina's van de NBA is ingericht. 

De snelwegreclame die onderdeel is van de mkb-campagne, is de komende twee weken zichtbaar bij knooppunt Holendrecht bij Amsterdam (A2/A9 richting Diemen) en in het zuiden van het land langs de A2 bij Weert richting Eindhoven. Ook de radiospots zijn nog te horen op diverse stations.

De mkb-campagne loopt nog door tot week 49. Meer informatie is beschikbaar via nba.nl/rekentop