NBA-campagne Nederland rekent op zijn accountants.

Op 10 september 2019 trapt de NBA de campagne Nederland rekent op zijn accountants. af met een advertentie in het FD. Met deze campagne wil de NBA het imago van de accountant verbeteren en de relevantie van het beroep voor de samenleving versterken. Inzet van de campagne is dat een groter deel van de samenleving het publiek belang van de rol van de accountant erkent.

De campagne

De officiĆ«le aftrap van de campagne Nederland rekent op zijn accountants. vindt plaats op 10 september met een paginagrote advertentie in het FD. Voorafgaand hieraan zijn er op 9 september al radiospotjes te horen op BNR Nieuwsradio en Radio 1. Zowel de spotjes als de advertenties worden enkele keren herhaald. Daarnaast worden er artikelen geplaatst op Nu.nl. Ook is de campagne te vinden op onze eigen socialmediakanalen: LinkedIn, Twitter en Instagram. 

Na de eerste flight, die loopt van begin september tot en met medio november 2019, volgen nieuwe flights in het voorjaar van 2020.  

Meer informatie

Heeft u nog vragen of opmerkingen naar aanleiding van de campagne? Neem dan contact op met Lukas Burgering.

Contact

lukas-burgering-300x300.jpg
Lukas Burgering Persvoorlichter/woordvoerder NBA 020 30 10 255